Monday, December 1, 2008

Menjelang Hujung Tahun

Alhamdulillah, mama baru balik dari kursus PC Maintenance di Ancasa AllSuite Hotel, Port Dickson. Banyak info yang diperolehi dan kemahiran dalam maintenance pc yang boleh mama apply kan semasa kuliah nanti. By the way thanks to organizer coz beri chance utk mama attend course ni.Bilik tidur utama mengadap laut. Romantik la pulak tapi besar sangat, mama takut sorang.
Anak-anak semua kak ipar tolong jaga. Mama berulang je lah dari rumah mertua kat Lukut. Cuma letih skit la tetapi kalau mama rasa malas tu hubby tolong pick-up bawak balik rumah. So pagi2 hubby tolong hantar ke hotel. Cuma satu malam je anak-anak tidur kat hotel ni. Konsep biliknya adalah apartment 2 bilik. Sesuai untuk 4 orang sebenarnya tetapi mama just duduk sorang je. So takut la pula, bilik besar2 nak tido sorang2 sebab roomate pun berulang dari Seremban ke PD. Memang seronok stay kat sini, selesa, cantik dan servicenya pun ok.

Minggu ni keletihan sikit sebab habis kursus mama balik Seremban 3 dan bila hari ahad tu pegi ke rumah mertua sebab jirannya kenduri. So lepak la kat sana sampai petang baru balik kg. Nak balik ke K.Pilah, bimbang juga sebab mama tak bawa baby car sit, so mama bawa keta mama dan papa bawa anak2 naik keta naza la. Mama just follow dari belakang dan alhamdulillah perjalanan selamat sampai ke rumah.

Isnin start keja dan minggu mula final amali untuk technical module, so mama kena hari Khamis ni. So sibuk la prepare untuk carry mark student sebab lama tak duduk kolej so nak prepare takut ada yang silap. Good luck for all my students, wish u all d'best.

1 comment:

Anonymous said...

tido kat dalam khemah lagi best laa...next trip kita mkn angin and tido dlam khemah....percutian budget namo ehh....

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.