Wednesday, May 25, 2011

Sudah gaji maaa..

Macamana leh tak perasan hari ini sudah gaji..tapi rupa2nya..gaji sudah masuk awal lagi..kui..kui..alhamdulillah... so mulakan buat kiraan belanja bulanan.. aduihla..

bajet akan lari lagi sebab ada barang sudah naik harga..kena ke arah penjimatan.. nak jimat macamana lagi pun tak tahulah.. makan jerlah apo yang ado..asalkan perut teralas. Kalau control makan bagus jugak  ni..boleh kuruskan makan...jimat blanja harian... hehehhe..

bulan ini nak bagi lebih skit kat pengasuh sebab mama dan papa kerap balik lewat..nasib baik pengasuh baik..tapi kite kena hargai la.. takpe..kalau ada rezeki lebih...kita bayar lebih..kalau tak ikut macam biasa jerlah.. insyaallah..

so petang ni boleh la pergi cucuk duit kat atm..dan tinggalkan baki yang patut jer..selain dari itu..kita keluarkan..takyah penign2 kepalo..yeeehhaaaaaaa...

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.