Monday, May 9, 2016

Audit di KK

Kuala kangsar daerah yang tak pernah lagi mama jejaki. Atas urusan kerja ni so dapatlah melihat kawasan. Memandangkan kawasan pekan nya tidak begitu besar..so dalam masa sejam jer dah habis explore pekan nih.

Tapi seperti biasa..mercu tanda kalau ke kuala kangsar ade 3 tempat yang mesti dikunjungi... Masjid nya, istana lama yang dah jadi muzium dan MCKK yang terkenal dari dulu..so mama round tengok tempat tuh..cantik bandar ni dan aman jer..

layan gambar jap..



sesekali bekerja sambil tengok tempat orang ni banyak juga ilmu yang diperolehi. Next trip mama ke Perlis...tungguuuu...sebab targetnya hujung tahun ni dah tak perlu nak kuar dah..duk opis jer..senang citer..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.