Monday, May 30, 2016

Birthday Hana

Semalam 29 Mei genap umur hana 1 tahun. Tak sangka masa cepat berlalu..rasanya baharu sahaja mama melahirkan dia..tgk2 dah cukup setahun. Kebetulan minggu ni mama balik kampung, so terus buat makan-makan sebab ramai yang ada kat kampung nih. Baby hana kena usik oleh mak sedara dan sepupu dia.

Actually hana kuat cembeng juga sebab kat kg ni semua jenis cakap kuat2..hahahah...dia takut dan rasa orang marah dia..tu yang cepat sedih so apa lagi jadi mangsa usikan orang lah.
apa pun mama dan papa gembira tengok anak mama membesar dengan sehat dan ceria selalu..moha hana menjadi anak yang solehah, sentiasa disayangi dan menyanyangi, berjaya hidup di dunia dan di akhirat serta teguh imannya..dan berkat hidupnya..amin..love you sayang...

mama suap kek sikit

potong kek dulu ye

bersama papanya

keluargaku

manja kat pak tam dia

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.