Monday, July 28, 2008

Permata Hati Mama dan Papa

Amanah yang Allah kurniakan kepada mama dan papa


Dah besar anak mama, tak sangka pula. Maknanya mama ngan papa dah tua la ni. Sebab kak long dah mula masuk sekolah. Wish u all the best.


Kenangan semasa bercuti ke Terengganu. Mama dan papa teringat kisah lama semasa belajar disini dulu. Sukanya kak long dapat ke sini.


Adik pun dah pandai nak berjalan. Suka sangat dapat pergi jalan jauh-jauh tapi mama ngan papa tak larat la dukung...fuhhh..semangat.

Anak-anakku, permata hati mama dan papa. Be a good girl..

2 comments:

Ummi... said...

assalamualaikum...

aku dah bukak blog ko..nanti aku masukkan dlm link aku ekkk...lama tak tgk adik beradik ko kekekekeke

vogue2704 said...

Assalamualaikum...zila..wah...bestnye dapat tgk blog kawan2 lama..ni saya tgk dari blog zira ade link ke blog zila..saya masukkan link awak dalam blog saya ye..ya Allah lupa nak bgtau saya sapa..saya Fatma Nuraida ehhe...kalau tak ingat ade yang nak kena ni hehehehe

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.