Thursday, February 11, 2016

Wedding

Alhamdulillah selesai sudai majlis perkahwinan mak su nya..adik mama yang bongsu..alhamdulillah..semua adik-beradik telah bertemu jodohnya..moga kekal ke akhir hayat.

Mama volunteer membuat candy bar..aka sweet corner..so preparation nya..mama beli barang dulu...buat aiskrim malaysia..banyak ooo.....hias khemahnya..dan time kenduri mama arahkan anak buah yang jaga..
takkan mama nak jaga kot...kita nak layan tetamu..alhamdulillah makanan cukup..tetamu pun ramai..mula2 cemas juga..tapi yakin rezeki yg ada..alhamdulillah...padahal bajet kami sekeluarga sikit sahaja...memandangkan baru habis belanja buka sekolah..so kongsi jerlah berapa yang ada untuk bantu adik menjayakan wedding nya. Bak kata pepatah besederhana itu lebih baik..tiada pembaziran..moga berkat majlis ini...










No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.