Thursday, October 16, 2008

Happy Birthday Raudhah Syazwana

Tanggal 30.09.2008 genap 5 tahun usia anak mama ni (Kak Long) iaitu hari terakhir puasa 30 Ramadhan. Mama ngan papa sibuk tolong atuk buat lemang, so terlupa nak beli kek birthday kak long. So petang tu baru nak pegi cari, last2 Secret Recipe jer yang ada. Mama beli jugak la untuk Kak Long.Kak Long nak potong kek, adik pun nak tumpang sekali. Puas la mama pegang iloh takut dia terkam kek kak longnya.
Dapat makan kek baru boleh duduk diam. Erm,,, letih papanya.Kak Long sibuk nak bergambar ngan bantal kesayangannya (sponge bob ngan Minnie). Semoga anak mama berbahagia selalu dan sihat sejahtera dan menjadi anak yang solehah dan berjaya di dalam hidup. Amin.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.