Thursday, April 29, 2010

Birthday papa

Semalam 28hb adalah birthday papa. Mama pun tak sempat nak prepare apa2..tapi yang penting malam mesti ada upacara potong kek...kak long ngan kak ngah excited sgt..macam birthday dia pulak.

Kak long sibuk la tanya umur papa berapa..pastu tanya lagi..nape birthday mama dulu baru papa... nampak sangat la mama tua 2 bulan jer ngan papa...tapi muka maintain muda dari muka papa...hehehehe... perasan tuh..

Memandangkan baru start kerja..mama kekok lagi bila balik rumah nak uruskan 3 org anak skali. Keletihan la juga..so nak masak pun tak larat jadinya..tapi takpalah..lama2 nanti biasalah kot... adik pun good behave kat rumah pengasuh..cumanya dia mencari mamanya la bila dapat minum susu perah tuh..takpelah..lama2 biasa kot.. ok..nak sambung kerja smula..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.