Monday, February 28, 2011

Birthday Riyadh

Alhamdulillah dik yad sudah genap setahun pada Jumaat lalu. Mama buat makan2 utk keluarga nak raikan birthday nya. Suka dik yad tengok atuk, nenek, uwan kg, ibu dan keluarga, alang n suami, acu, pak uda dan mak tih sekularga dari kl sebab sudi singgah nak sama2 mendoakan untuk kesejahteraan birthday boy nih...

Tak lupa juga kepada family pengasuh anak mama nih sudi gak hadir, memang ramai la..jadi meriah la. Acara makan2 seperti biasa kami sekeluarga makan sambil bersembang...hehehe...terima kasih kepada yang sponsor makanan..

kek yang telah sponsored by Ibu Pd,,thanks..
Bacaan doa selamat oleh atuknya.

 Potong kek..walaupun tak faham lagi..yg penting dapat main pisau kek..yeyeye..

Sebahagian kecil sepupu sepapat yang dapat meluangkan masa meraikan birthday si kecik nih..hehehe..pasni cepat jalan tau..mama doakan anak mama selamat di dunia dan akhirat serta menjadi anak yang soleh, iman terpelihara hingga akhir hayat..amin.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.