Thursday, March 8, 2012

SBPA dibatalkan

Selepas sekian lama berdebat, berdiskusi, berbincang..akhirnya..batall...tiada...maknanya masih SSM juga. Kenapala jadi macam nih, buat huru hara jer masa hujung tahun hari tuh..nak cepat2 kena sign skim baru...erm..ntah lah..apo nak jadi..

Tapi macamanapun ada juga la kenaikan gaji..alhamdulillah..rezeki..terima seadanya..walaupun banyak isu skim baharu tu..rasa macam buang masa lak..tapi..ntahla..nak cakap lebih2 kito bukan pakar bab nih.. hanya menurut perintah...dan mama cuma ingin memastikan kerja itu sebagai ibadah dan tanggungjawab yang harus dipikul dan diselesaikan. Semoga perjalanan hidup menjadi lebih terurus dan sentiasa diberkati Allah.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.