Friday, September 7, 2012

Agenda 8 September

Pening kepala memikirkan agenda esok..yang mana nak ditinggalkan,, yang mana nak kena hadir..nasib baik ada adik ipar yang baik hati willing nak tolong..thanks to Bakyah..love u sis..
Esok pagi mama ade taklimat pelajar baharu post gradute di UPM dari pagi sampai tengahari.. kak long pula kena sekolah ganti.. kalau nak ponteng pun tak boleh sebab esok dia masuk persembahan la pulak..sempena sambutan kemerdekaan.. kak ngah shiloh pula masih dalam ward.. macamana..sapa nak jaga..
Akhirnya kebuntuan selesai..sebab acu nya akan teman kak ngah shiloh di ward, mama boleh pergi taklimat upm, papa boleh pergi tengok kak long di sekolah..bawa hero mama tu sekali.. sepupu mama kahwin esok..masalahnya nak balik kampung pun tak dapat..kak ngah masih di ward.. try nak minta discharge esok..hopefully kak ngah dah recover.. kalau tak memang x balik kampung la mama... duduk la seremban ni,, jaga kak ngah kek spital..

Sian dia..sunday nih.. 9 september birthday kak ngah. tu ckp kat dia angah nak celebrate kat ward ke?..sedih dia... moga anak mama cepat sihat...insyaAllah.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.