Sunday, September 9, 2012

Happy Birthday KakNgah

Hari ini 9.9.2012 genap usi kak ngah Insyirah 5 tahun.. hsppy birthday angah.. nasib baik petang semalam boleh discharge.. so malam balik kampung.. 

petang tadi celebrate la sikit.. pak uda tolong bacakan doa.. moga kak ngah sihat selalu.. dan bergembira serta menjadi anak yang solehah.. amin..
 tengok kek dulu sebelum nak potong

 mama tolong..kak ngahsegan nak potong kek
 bagi hadiah simple jer untuk kak ngah..

Kak ngah nampak happy jer..mungkin sebab dah potong kek..actually dia nak celebrate kat sekolah esok..pastu tengahari tadi dia kata.. mama angahnak potong kek hari ni lah.. kat kampung.. so mama pun prepare la sikit jamuan ringkas.alhamdulillah... semuanya kenyang.. angah jangan nakal2 lepas nih.. dah besar kena dengar cakap mama.. jadianak yang baik tau..luv u..
Mama suapdulu pastu baru orag lain boleh makan.. hehe...

1 comment:

Indra Al Ghazali said...

selamat ulang tahun ya hehe

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.