Wednesday, November 5, 2008

Strawberry Park Resort

Minggu lepas mama kena attend ICT Course di Cameron Highland. Seronok juga rasanya sebab dah lama tak pergi sana. Walaupun content kursus memang memeningkan kepala mama tetapi sebab suasana sekeliling nyaman, boleh la mengurangkan stress. Nasib baik mama kena pergi dengan kawan so tak perlu la drive kereta just tumpang. Lagipun kursus ni 4 hari 3 malam sahaja. Bila ada kesempatan, waktu petang tu sempat la mama pergi jalan-jalan dan beli beberapa hadiah untuk anak-anak mama.Tentu diaorang seronok dengan souvernir yang mama belikan. Untuk papanya, mama belikan baju je la takkan nak bagi bunga kot??..hehehehhe..

Lepas habis kursus tengahari 31/10 tu mama rush untuk ke Alor Setar pula sebab nak hantar kak long bertanding di sana. Nasib baik bila mama turun dari Cameron, papa ngan anak-anak dah tunggu di exit Simpang Pulai sambil makan tengahari. Si kecil tu bila nampak mama terus nak melompat kat mama, tak sempat nak duduk pun. Erm, macam tu la odah ngan iloh bila mama tinggalkan untuk berkursus. Tapi sebab mama dan dah selalu keluar meeting ke, kursus ke, so mereka pun macam dah faham. Nanti la kalau ada masa mama upload gambar semasa di puncak gunung Brinchang. See you again..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.