Wednesday, January 28, 2009

Sahabat papa mendapat zuriat

Lokasi: Kg. Chuah, Port Dickson
Tarikh: 26 Jan 2009, jam 1.00 tgh.
Mama ngan papa bergambar dengan baby Uncle Cuaw kawan lama papa dari sekolah sampai la sekarang. Lama juga kawan papa ni nak dapat title papa. Alhamdulillah akhirnya ada juga rezeki cuaw menimang cahaya mata. Entah-entah lepas ni dia lebih laju tambah ahli keluarga. Whatever pun, congratulation dan semoga berbahagia selalu dengan kehadiran baby baru dan isteri tersayang (mai).
Close-up gambar baby dari dekat tapi sian baby lapar nak susu masani. Mama pula excited nak bergambar. Comel dan putih macam mama dia. Shiloh dan kak long pun suka sangat tengok baby ni, asyik cium je kerjanya. Tapi adik tak boleh biar lama-lama takut di gigitnya pulak baby tu.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.