Tuesday, December 8, 2009

LIMA '09 Langkawi


Minggu lepas mama ada lawatan kerja ke Langkawi untuk melawat kolej di sana. Kebetulan ada LIMA di sana. So dapatlah menengok pertunjukkan kapal terbang, bingit telinga tapi seronok la sebab dapat jumpa ramai VIP kat sana. Ada jumpa menteri, raja dan macam2 orang. Kebetulan kawan mama ada member kat sana so dapat pass VIP bolehlah mama masuk ke dalam kawasan yang limited tuh. Sebab kalau ikutkan pameran itu dibuka untuk public pada hari Sabtu, mama balik hari Khamis. Kalau nak shbopping kena tengok2 la sebab barang semua naik harga. So mama just beli coklat jerlah bawa balik. Lawatan ke kolej di sana memang bestlah sebab macam2 maklumat kita dapat.
Cuba teka kat mana?..hehehe...ini salah satu kapal terbang VIP yang mama sempat masuk


Ini adalah salah satu model kapal terbang Air Bus, besar juga dan menarik isi dalamnya.
Balik tuh flight delay so mama sampai malam lah. Esoknya pagi ada program kat kolej mama, so bos suruh masuk awal. Lotih lahhhh..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.