Wednesday, December 30, 2009

Tengok ikan

Hari Sabtu jalan-jalan ke KL jer tengok ikan sudah la..nak masuk Petrosains takut lama sangat. Dengan keadaan orang yang terlalu ramai, memang memenatkan. Semua nak kena beratur..iyelah time cuti krismas memang la ramai orang. Tunggu turn nak beli tikat pun dekat setengah jam..nasib baik anak2 tak meragam..lega skit rasa.
Sempat tengok santa bagi ikan makan...ramai la duk kerumun depan aquarium ni..tapi kak long punya pasal..mama pun nyelit la jugak...hehehhe.

Seronok sangat adik kakak dapat jalan2..siap lari2 on d way ke aquaria tuh..kak long dah pernah pergi..so target nak tunjuk kat adik la..ikan2 tuh..seronok dia tengok ikan besar2 lalu atas kepala dia...seronok la..tapi memang memenatkan...

1 comment:

Anonymous said...

gayat eh lak aii..poie jalan2 x ajak den

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.