Tuesday, September 7, 2010

Pulang beraya

Hari ini opis dah lengang..ramai yang sudah bercuti. Mama kerja sampai khamis nih..tapi takpe bos kasi balik awal skit hari khamis nanti, alhamdulillah. By the way mungkin malam esok dah balik ke rumah mertua..so hari khamis pagi mama drive dari rumah mertua ke opis la. Takpe bukannya jauh pun.

Mama ambil cuti raya seminggu minggu depan.so kita takleh la nak bercuti awal. apa yang penting dapat sambut raya ngan keluarga tersayang. Bosan pulak minggu ni..kerja pun dah tak banyak... so menghitung hari jerlah nak cuti. Ni pun mama call papa ajak buka puasa diluar..booking la mana2 tempat yang ada bufet ramadhan..nak try makan luar. Esok nak balik PD..papa kata dia lambat balik esok..maknanya mama buka puasa sorang2 la kat rumah nanti. Malam lepas isyak boleh la kemas barang balik ke PD. Selamat berkemas.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.