Saturday, April 28, 2012

Birthday PAPA

Hari ini 28 April 2012 adalah  birthday suamiku yang ke 35..hehehe...semoga Allah memberkati hidup papa dan dimurahkan rezeki... Mama celebrate malam tadi memandangkan hari ini banyak aktiviti di kolej mama dan papa pula kena kerja....so better celebrate malam tadi..
 kek chocolate moist..sedapp..
 potong kek selepas solat isyak..amin
 permata hati papa

 santapan malam tadi..
 kak ngah nak suap..nyum.
 kak long pun nak jugak..nyum..nyumm
Adik pun nak juga..cayang dia..

selepas dah makan..tinggallah mama dan papa tolong menghabiskan apa yang patut. Lebih kek simpan nak bagi kawan2 kata kak long dan kak ngah. Kebetulan hari ini mama ada program 2 hari di kolej. So angkutlah kek nya nak bagi kawan.

Sekarang ni pun mama tulis blog di kolej sebab ada karnival kursus pendek 2 hari ini. Mama pagi tadi join kursus senamtari..aduih..sakit kaki...berpeluh juga..maklumlah dah lama tak exercise.. Bila dah selesai tunggu anak kursus komputer tak sudah lagi..so mama nya berbloging lah dulu..heheh..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.