Wednesday, May 2, 2012

Reward For Myself

 Semalam sempena hari Buruh, mama tukar kereta baharu. So sebelum tukar kereta, ambil gambar kenangan dulu siap2..actually sayang kereta Nissan Sentra ini, tapi mama rasa nak reward something for myself setelah kenaikan pangkat dan tugas yang memerlukan komitmen yang tinggi yang mama tempoh sepanjang tahun lepas, why not beli something yang mama happy dan bersemangat untuk kerja dengan lebih baik.

 Sebelum hantar ambil kenangan dulu..
Malam baru ambil kereta baharu..bergambar sekejap..hehehe.

Alhamdulillah atas rezeki yang dikurniakan dan mama sentiasa bersyukur dan ingin berkongsi bahagia dengan anak-anak dan papa. Thanks papa for supporting me to buy new car..memang papa sayangkan lagi keta lama mama tu..elok lagi..cumanya mama beli second hand, so bila ada rezeki lebih skit, berhajat nak pakai kereta baharu ..maksudnya first hand la..hehehe..

Bagi mama, kita hidup ini buatlah apa-apa yang boleh menggembirakan diri asalkan tidak melangkaui batasan kita sebagai manusia dan umat Islam. Semoga rezeki yang diperolehi sentiasa diberkati. InsyaAllah.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.