Tuesday, April 28, 2009

Birthday PapaOdahIloh

Hari ini birthday papa odahiloh. Erm, papa kira dah sebaya dengan mama so jangan nak panggil mama kakak pula...hehehhe..by the way mama harap papa sentiasa dirahmati dan menjadi papa, suami dan hamba Allah yang baik. Mama wish u all the best dan semoga apa yang papa hajatkan tercapai kecuali nak tambah sorang lagi..hehehe..
Mama belum plan ape nak buat untuk celebrate papa, tapi yang penting kek mesti beli. Kalau nak mama buat kek, tak reti kena gi belajar dulu. Ok, nanti mama masukkan ape2 gambar kenangan untuk birthday papa nih.
Mama nak sambung kerja dulu, banyak nak diuruskan ni maklumlah minggu kuliah dah nak habis so kena cover silibus semua sebelum habis minggunya. See u next session...

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.