Saturday, February 6, 2010

Hujung minggu di PD

Memandangkan mama mc semalam sebab kena refer ke kpj pula. Kena test urine so resultnya as usual i have to take more water. Perkara ini normal bagi ibu yang sudah dihujung kehamilan so kena control jerlah. Takleh nak minum banyak sangat minuman manis, erm,,,mamapun buat jerlah mana yang boleh.

Sekarang ini musim panas, nak elak minum air sejuk pun payah juga. Kalau tak minum kepanasan pulak. Anak-anak pun sama kena batuk selsema, tapi kalau time panas tuh taknak bagi air sejuk kesian pula. Entahlah, kena pandai2 lah jaga camne nak bagi jgn terlebih sgt.
Ini pun nasib baik adik tak kena semput dengan kakak. So just bagi ubat jerlah sebab kalau kakak ok skit dia nak makan madu tapi adik tak mau la. Nak paksa dia dah besar, tak maunya.


Oklah, nak tidur jap. Penat duduk lama2, so lepak jerlah kat pd nih. Takde jemputan mana2 kenduri pun. Mama pun bukannya larat nak jalan2 ke mana-mana. Cuma pagi tadi jer pergi beli skit barang baby, mana yang tak cukup jer, selebihnya pakai yang dah ada.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.