Wednesday, February 8, 2012

Jalan-Jalan Cuti Thaipusam

Mama kira bercuti lama minggu lepas sebab dari hari birthday hingga 7 februari..cuti sakan dan merehatkan badan. So en.hubby pun sama mengambil cuti rehat dan spent time ngan mama...anak2 skolah 2 hari tuh..pastu baru boleh jalan-jalan.
memandangkan dah jalan2 ke utara..maka papa kata kita gi KL jerlah..ok gak..mama slalu pergi KL urusan mesyuarat atau kursus jer..jarang bawa anak2...so pergilah jalan2..suka-suka jer..sebab bukan ade tempat menarik nak lawat pun...cadang nak bawa ke petrosains ngan skybridge tu..tapi close on monday ...so jalan2 tengok gelagat orang jerlah..yang penting spent time with my children..
 depan masjid..tunggu kak long beli air
 singgah playground kejap..sebelum ke parking
 nama jer rakyat Malaysia..mama ni dah 35 tahun hidup..tapi tak pernah singgah lagi kat Tugu Negara ni..percaya tak?...hehehe
 lepak jap..kepenatan..dan kak ngah merengek nak aiskrim...
 adik seperti biasa..happy ngan papanya...
yeye..akhirnya dapat makan ais krim..sebab panas juga kat tugu nih..

Bila dah petang..terus angkut anak naik keta..kita balik ke PD,,,jumpa atuk nenek pula..sebab semalam dah balik Kg. jumpa uwan..so balik PD lak..dengarnya nenek masak sedap.. malam tu kepenatan la pulak..tapi sebab dah kumpul ngan ipar duai..leka gak bersembang..hehehe..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.