Thursday, February 2, 2012

Ulang Tahun Kelahiran


Hari ini genap usiaku 35 tahun..erm..dah banyak angkanya..hehehe..tetapi yang penting amal ibadah sepanjang hayat ini adakah mencukupi? hanya Allah yang Mengetahui tetapi  mama berdoa moga sentiasa menjadi insan bertakwa hingga akhir hayat..


Terima kaih kepada semua kawan2 dan family yang wish birthday pada mama.. dah tua2 ni..segan lak rasa,,tapi hari ni mama dan papa bercuti la..habiskan masa bersama, pergi shopping bersama, anak2 semua kat rumah pengasuh dan sekolah. Seronok gak sebab jarang dapat jalan2 berdua dengan papa.

Lepas maghrib celebrate la..potong kek..dan goreng2 biasa jer..nak makan heavy..perut dah kenyang..papa belikan kek tiramitsu..best juga..alhamdulillah..semoga keluarga mama sentiasa dimurahkan rezeki dan hidup dalam beriman hingga akhir nyawa..amin.

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.