Thursday, June 21, 2012

Cincin

' Kak , kalau orang pakai cincin di tengah apa maknanya?...saya pun kata ntah la.. pastu tanya lagi..kak cincin tunang akak dulu pakai tak? ..saya kata tak pakai..sebab jari dah gemuk...so tak muat..
pastu kat jari akak tu cincin apa?..saya kata cincin saje lah...beli nak pakai..then tanya lagi.. kalau org dah bertunang tapi tak nak pakai cincin tunang tu..maknanya apa kak?... aik..konpius aku soalan budak nih..heheh.. saya jawab ntah la,...cincin tak muat kot..atau besar kot..takut cicir.. so akhirnya dia kata ' orang tak pakai cincin tunang tu bukan sebab dia nak kasi can org lain ngorat dia lagi ke?..heheeh...saya gelak besar..ntah la ko tanya la tuan punya badan... 

itulah kerenah staf saya...layan jerlah..ntah apa2 difikirkan...tapi mereka ni lah yang menyerikan ofis..kalau tak bosan juga..bagi soalan2 biasa ni kan..tapi saya jawab dengan muka selamba jerlah..apo masalah org bujang ni pun saya tak tahu..ntah sapa yang diperhatinya..hehehe...macam2 orang di dunia nih.heheh..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.