Tuesday, March 10, 2009

Produk Kesihatan

2 minggu lepas mama buat pemeriksaan kesihatan, dan didapati sudah overweight la. Aduih, ni yang mama risau, so mama dinasihatkan untuk ikuti program diet la. So mulai bulan Mac ni mama nak try la kalau berkesan.
Produk kesihatan yang mama makan adalah SS Solution untuk mengawal pengambilan makanan berlebihan. Hehehe..ni semua sebab suka sangat makan tak kira masa, so mama pun dah naik bulat. Erm...kalau ikut papa, ok je dia sebab tak kiasah sangat tapi mama yang risau bila test tengok kandungan lemak dalam badan dah tinggi. Merbahaya untuk kesihatan jangka panjang.
Produk kedua yang mama makan Iso 5 iaitu mengandungi serat makanan yang terdiri daripada buah-buahan. So far mama follow jadual la tapi makan kena control je, nak stop terus tak boleh la. Next time boleh la mama promote produk yang lain. Kalau menjadi boleh la dijadikan testimoni, tak gitu?..Berubah lah untuk kesihatan jangka panjang. Anak-anak kecil lagi, kalau badan tak sihat sapa nak jaga diaorang. Sian kan...?..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.