Sunday, September 13, 2009

Balik kg lagi

Minggu ni mama ngan papa balik kg lagi sebab papa ada majlis ngan geng2 dia la. Mama pun tak tahu la sebab mama just duduk rumah jer jaga anak2. So mama cuci semua baju raya baru yang dah siap ditempah. Sebab minggu depan mama kerja sampai jumaat, so tak sempat nak basuh semuanya.

Bila dah basuh tuh, nampak sangat baju anak jer yang banyak. Takpela asalkan diaorang happy beraya nanti especially kak long sebab tahun ni dia berjaya puasa penuh walaupun ada sehari dua yang tak sempurna sikit puasanya..hehehe..

Mama frust juga sebab takde bonus raya nih. Takpelah takde rezeki namanya tuh, so kena pandai berbelanja untuk raya nanti. Kalau ikut agenda memang banyak sepanjang seminggu beraya , merata tempat nak pergi dan ada urusan meminang jugak..hehehhe..kalau ada rezeki pergi la mama and family kek Kelantan.

Oklah, nak kemas baju pagi ni sebab nak pergi rumah kawan di Serting hantar kuih raya, pastu nak balik PD pulak sebab dah janji nak berbuka puasa di sana pula. See you, next story..
psst... borang cuti dah apply..lulus 3 hari cuti...bestnyaa..

No comments:

Award dari Vogue2704

Award dari Vogue2704

Ingatan Bersama

Imam Ghazali berkata: ``Ilmu tanpa amal adalah gila dan pada masa yang sama, amalan tanpa ilmu merupakan suatu amalan yang tidak akan berlaku dan sia- sia.''

Ilmu semata-mata masih belum dapat menjauhkan diri kita daripada maksiat, kerana ilmu yang tidak diamalkan tidak akan mampu menolong manusia melarikan diri daripada melakukan maksiat selama-lamanya.